STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДА ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗЫ
DOI:
https://doi.org/10.55956/HQCL9818Тірек сөздер:
STEM технология, білімді интеграциялау, білім беру әдістері, білім беру сапасын жоғырылатуАңдатпа
Мақала қазіргі білім беруде STEM технологияларын (Science, Technology, Engineering, Mathematics) қолданудың маңыздылығын зерттеуге арналған. Автор осы пәндерді оқу процесіне біріктірудің рөлін талдайды, олардың, оқушылардың сыни ойлауын, шығармашылығын және проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға қалай ықпал ететінін көрсетеді. Мақалада сонымен қатар, мотивацияны арттыру және зерттелетін тақырыптарды терең түсіну үшін білім берудің әртүрлі деңгейлерінде қолдануға болатын STEM элементтері бар тапсырмалардың мысалдары келтірілген. Бұл тапсырмалар ғылым мен технологияның үйлесімі студенттерге теориялық білімді іс жүзінде қолдануды үйренуге, олардың болашақ қиындықтарға дайындығын жақсартуға қалай көмектесетінін көрсетеді.
Библиографиялық сілтемелер
1. Act A.C. America creating opportunities to meaningfully promote excellence in technology // Education, and Science Act of. – 2007. – Т. 2007.
2. Honey M. et al. (ed.). STEM integration in K-12 education: Status, prospects, and an agenda for research. – Washington, DC: National Academies Press, 2014. – Т. 500. URL: https://doi.org/10.17226/18612
3. Шатунова, О.В. Категория «Arts» в STEAM-образовании [Текст] / О.В. Шатунова // Педагогика и психология: перспективы развития. – 2017. – С. 56-58.
4. Мусина, Л.М. Внедрение STEM образования: зарубежные практики [Текст] / Л.М. Мусина // Вестник ГГНТУ. Гуманитарные и социально-экономические науки. – 2020. – Т. 16. – №. 3. – С. 64-71
5. Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на 2020 - 2025 годы [Электрондық ресурс] – URL https://www.gov.kz/memleket/entities/edu/press/article/details/20392?lang=ru
6. Меражова, Ш.Б. Влияние stem–образования на качественное образование в стране [Текст] / Ш.Б. Меражова // Science and innovation. – 2024. – Т. 3. – №. Special Issue 50. – С. 367-370. URL https://doi.org/10.5281/zenodo.1389756