ОЙЫН ЭЛЕМЕНТТЕРІ АРҚЫЛЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ЖАЗУДЫ ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІ

ОЙЫН ЭЛЕМЕНТТЕРІ АРҚЫЛЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ЖАЗУДЫ ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.55956/FAWG5249

Тірек сөздер:

ағылшын тілінде жазу, инновациялық әдістер, ойын элементтері, білім беру, тіл үйрену, мотивация, дағдыны дамыту

Аңдатпа

Бұл ғылыми мақалада ойын элементтерін қолдану арқылы ағылшын тілінде жазуға үйретудің инновациялық әдістерінің тиімділігі қарастырылған. Мақалада емле ойындары, әңгімелеу, грамматикалық жаттығулар, заманауи бағдарламалар және басқа да ойынға негізделген әрекеттер оқушылардың жазу дағдылары мен ағылшын тілін үйренуге деген ынтасын қалай жақсартатынын қарастырады.

Нәтижелер ағылшын тілінде жазуға үйретуге ойын элементтерін енгізу оқу процесін қызықты етіп қана қоймай, материалды тереңірек түсінуге және есте сақтауға әкелетінін көрсетеді. Тұтастай алғанда, бұл зерттеу оқушылардың үлгерімі мен сабаққа қатысуын жақсарту тәсілі ретінде ағылшын тілінде жазуды үйретуде ойын элементтерін пайдалану мүмкіндігін көрсетеді.

Сонымен қатар, ойын элементтерін пайдалана отырып, ағылшын тілінде жазуға үйретудің инновациялық әдістерінің тиімділігі зерттелуде.

Библиографиялық сілтемелер

1 Bal M. Use of digital games in writing education: An action research on gamification // Contemporary Educational Technology. – 2019. – Т. 10. – №. 3. – С. 246-271.

2 Zakaria N.Y.K., Hashim H. Game-based assessment in academic writing course for pre-service teachers // TESOL International Journal. – 2020. – Т. 15. – №. 1. – С. 65-73.

3 Vygotsky, L.S. Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. — Cambridge, MA: Harvard University Press, 1978.

4 Syafiqah Yaccob N., Md Yunus M. Language games in teaching and learning English grammar: A literature review //Arab World English Journal (AWEJ) Volume. – 2019. – Т. 10.

5 Susanto D.A. et al. Teachers’perceptions towards teaching writing using word games; the case study of junior high schools in semarang, central java, indonesia. – 2017.

6 Storybird [Electronic resource]: Interactive platform for creating stories. Access: https://storybird.com.

7 Kahoot [Electronic resource]: Game platform for learning. Access: https://kahoot.com.

8 Deterding S., Dixon D., Khaled R., Nacke L. From Game Design Elements to Gamefulness: Defining "Gamification". - Proceedings of the 15th International Academic MindTrek Conference, 2011.

9 Clark R.E. Learning through play: myth or reality? // Science and education. - 2019. - №2.

10 Morozova T.N. Using digital technologies in teaching foreign languages. - Bulletin of pedagogy, 2020. — №3.

11 Dzhandarova G.N. Modern pedagogical technologies of teaching in English lessons //Modern educational technologies in the global educational space. - 2016. – No. 3. – pp. 79-83.

12 Afshar H.S., Rahimi M. (2016). Reflective thinking, emotional intelligence, and speaking ability of EFL learners: Is there a relation? Thinking Skills and Creativity, 19, 97-111. http://dx.doi.org/10.1016/j.tsc.2015.10.005

13 Brown H.D. (2007). Principles of language learning and teaching. Pearson.

14 Buysse L. (2020). It was a bit stressy as well actually. The pragmatic markers actually and in fact in spoken learner English. Journal of Pragmatics, 156, 28-40.

15 Tin S.H. Mahadhir, M., & Chang S.L. (2010). Grammatical errors in spoken English of university students in oral communication course. GEMA Online Journal of Language Studies, 10(1), 53-70. 31.

16 Yastibas A.E., Cepik, S. (2015). Teachers’ attitudes toward the use of e-portfolios in speaking classes in English language teaching and learning. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 176, 514-525.

17 Yeh H.C., Lai W.Y. (2019). Speaking progress and meaning negotiation processes in synchronous online tutoring. System, 81, 179-191. https://doi.org/10.1016/j.system.2019.01.001

Жүктеулер

Жарияланды

2025-01-28

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика ғылымдары
Loading...