МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРҒА КОРРЕКЦИЯЛЫҚ ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДЕ ОЙЫН ТЕРАПИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ

МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРҒА КОРРЕКЦИЯЛЫҚ ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДЕ ОЙЫН ТЕРАПИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.55956/KBFK7758

Тірек сөздер:

ойын терапиясы, балалар, психолог, кіші мектеп жасы, коррекциялық жұмыс, зейін, гипербелсенділік, сөйлеу дамуы, психикалық процестер

Аңдатпа

Кіші мектеп жасындағы балаларға коррекуиялық жұмыстар жүргізу мәселесі бүгінгі таңғда өзекті болып отыр. Бұл ғылыми мақалада авторлар мектеп жасындағы балаларға түзету жқмыстарын жүргізу құралы ретінде ойыншықтар мен ойындарды пайдалануды ұсынып отыр. Ойын терапиясы балалармен де олардың ата-аналарымен де жұмыс дасау барысында пайдалануға болатын құрал болып табылады. Мақалада зерттеу жұмысын айқынг көрсету үшін сауалнама әдісі, библиографиялық әдіс, бақылау әдісі пайладанылды. Сонымен қоса, нақты кездескен жағдайлардан кейтер ұсынылып төменге түзету жұмысы үшін пайдаланылған ойындар мен олардың нұсқаулығы көрсетілді. Зерттеу базасы ретінде Тараз қаласында 2016 жылдан бері ойын терапиясын негізге ала отырып жұмыс жасайтын «MEGA Тұлға» балаларды дамыту орталығы алынды. Орталық 3-14 жас аралығындағы балаларды қабылдап, оларды түзету жұмыстарын жүргізеді. Орталықта 30 дан астам балалардың интеллектуалды қабілеттерін арттыратын ойыншықтар түрлері бар. Балалармен дұрыс қарым-қатынас орнатып, коррекциялық жұмыстар жүргізу барысында арнайы құралдарды дұрыс таңдау мәсеклесі тұрады. Ал ойын терапиясы осы жағдайда әмбебап болып отыр. Шет елдерде психологияның бұл бағыты қаоқынды дамығанымен Қазақстанда енді назар аударылып, зерттеліп келе жатыр. Сол себептен де мақаланың тақырыбы мен бағыты өз өзектілігін жоғалтпайды.

Библиографиялық сілтемелер

1. Билуха, Н. П. Методология научных исследований: Учебник [Текст] / Н.П. Билуха. — К.:АБУ, 2002. — с. 319—328.

2. Дружинин, В. Н. Экспериментальная психология [Текст] / В.Н. Дружинин. — Спб.: Питер,2002.

3. Баранов, А.А, Белоусов, Ю.Б, Бочков, Н.П, и др. Синдром дефицита внимания с гиперактивностью: этиология, патогенез, клиника, течение, прогноз, терапия, организация помощи (экспертный доклад). Москва, программа «Внимание» «Чаритиз Эйд Фаундейшн» в

РФ. М„ 2007;64.

4. Гвоздев, А.Н. Вопросы изучения детской речи [Текст] / А.Н. Гвоздев. — СПб.:Изд-во РГПУ,2008

5. Миронова, С.А. Развитие речи дошкольников на логопедических занятиях: кн. для логопеда [Текст] / С.А. Миронова. — М.: Просвещение, 1991. — 208 с

6. Ушакова, О.С. Развитие речи дошкольников [Текст] / О.С. Ушакова. — М.:Изд-во Ин-та психотерапии, 2001. — 256 с

7. Актуальные проблемы диагностики ЗПР у детей. М., 1982. 126 с.

8. Ковалев, В.В. Семиотика и диагностика психических заболеваний у детей и подростков. М., 1985. – 286 с.

9. Захарова, Т.Г. Психологические особенности воображения детей младшего школьного возраста [Текст] / Т.Г. Захарова, А.А. Кравцова // Герценовские чтения. Начальное образование. 2015. Т. 6. № 1. –С. 37–43.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-02-11

Журналдың саны

Бөлім

Психология ғылымдары
Loading...