ХИМИЯ ПӘНІНЕН ОҚИТЫН 7 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФАКТЧЕКИНГ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДАҒЫ ОҚЫТУШЫНЫҢ РӨЛІ
DOI:
https://doi.org/10.55956/JVQQ3713Тірек сөздер:
Фактчекинг, оқушылар, химия, фактчекинг әдісі, сыни ойлау дағдыларын дамытуАңдатпа
Мақалада оқушылардың химия пәнінен оқыту контекстінде фактчекинг дағдыларын қалыптастырудағы оқытушының рөлі қарастырылады. Ақпараттың үлкен көлеміне қол жеткізу оңай қол жетімді болатын қазіргі ақпараттық қоғам дәуірінде фактілерді талдау және тексеру мүмкіндігі өте маңызды болады. Мақалада Оқытушылар өздерінің оқу жоспарларына фактчекингті біріктіру үшін қолдана алатын әртүрлі әдістер талқыланады. Бұл әдістерге дереккөздердің сенімділігін бағалауға, эксперименттік деректерді талдауға және әдебиеттерді сыни тұрғыдан қарауға бағытталған сабақтарды әзірлеу кіреді. Оқытушылар химиялық басылымдардағы дұрыс емес ақпараттың мысалдарына назар аудара отырып, мектеп оқушыларын ақпаратты сыни бағалау дағдыларын дамытуға ынталандыруы мүмкін.Мақала фактчекингті оқытудың практикалық аспектілеріне, соның ішінде фактілердің дұрыстығын тексеру үшін заманауи технологиялар мен онлайн ресурстарды пайдалануға бағытталған. Зерттеу өзгеретін ақпараттық ортаға сәйкес келетін оқыту әдістерін үнемі жаңартып отыру қажеттілігін көрсетеді. Мектеп оқушыларының фактчекинг дағдыларын дамыту олардың химия саласында табысты білім алуына ықпал етіп қана қоймайды, сонымен қатар сыни ойлау және ақпаратты жауапкершілікпен тұтыну негіздерін қалыптастыруға көмектеседі.
Библиографиялық сілтемелер
1. Wineburg, S., McGrew, S., Breakstone, J., Ortega, T. Evaluating Information: The Cornerstone of Civic Online Reasoning. Stanford Digital Repository [Text] //Graduate School of Education Open Archive. -2016. – С.1-29.
2. Непряхин, Н. Анатомия заблуждений: Большая книга по критическому мышлению [Текст] / Н. Непряхин. - М.: Литрес, 2020. – 641с.
3. Сержевская, Л. Фактчекинг. Чеховы. Изнанка мифа [Текст] / Л. Сержевская. - М.: Литрес, 2021. – 221с.
4. Gilbert, J. K. On the Nature of “Context” in Chemical Education. International Journal of Science Education[Text] / International journal of science education. - 2006. – No.28(9). - С.957–976.
5. Фактчекинг [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.unisender.com/ru/glossary/chto-takoe-faktcheking//. Дата обращения: 21.02.2023
6. Правила фактчекинга: какой информации можно доверять, а какой – не стоит [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://1ps.ru/blog/texts/2021/pravila-faktchekinga-kakoj-informaczii-mozhno-doveryat-a-kakoj-%E2%80%93-ne-stoit// . Дата обращения: 28.10.2021
7. Johnstone, A. H. Why is science difficult to learn? Things are seldom what they seem [Текст] // Journal of Computer Assisted Learning. - 1991. – No. 7(2). – С.75–83.
8. Nurrenbern, S. C., Pickering, M. Concept Learning versus Problem Solving: Is There a Difference? [Текст] // Journal of Chemical Education. - 1987. – No.64(6). – С.508–510.
9. Гороховский, А. Практическое пособие по фактчеку учебное пособие [Текст] / А. Гороховский. - MediaNet и Factcheck.kz. – 2018.
10. План урока: основные критерии при планировании урока в соответствии с новым ГОСО [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://edu.mcfr.kz/article/4127-plan-uroka-osnovnye-kriterii-pri-planirovanii-uroka-v-sootvetstvii-s-novym-goso.Дата обращения: 7.10. 2021