БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА БІРТҰТАС МОНОЛОГИЯЛЫҚ СӨЙЛЕУДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ

БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА БІРТҰТАС МОНОЛОГИЯЛЫҚ СӨЙЛЕУДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.55956/GSLG8579

Тірек сөздер:

біртұтас монологтық сөйлеу, сөйлеу мазмұны, әдеби тіл, тіл нормалары, сөздік деңгейі, морфологиялық деңгейі, сөздік қоры, коммуникативті қызметі, сөйлеу мәнерлілігі, сөйлеу айқындылығы

Аңдатпа

Бұл жұмыста автор бастауыш сынып оқушыларында біртұтас монологтық сөйлеуді қалыптастыру жолдарын егжей-тегжейлі қарастырды. Біртұтас ауызша және жазбаша монологиялық сөйлеу мәселелерін егжей-тегжейлі талдай отырып, автор оқушылардың сөйлеу талаптарын анықтады. Автор материалды жинау, оқушылардың сөйлеуін дамыту процесінде оқыту әдістерін талдау бойынша үлкен жүйелі жұмыс жасады. Автор бастауыш сынып оқушыларының дұрыс, дәл, логикалық, мазмұнды, анық, мәнерлі ауызша және жазбаша монологтық сөйлеуін қалыптастыруға ықпал ететін бірқатар тиімді жаттығуларды ұсынады. Оқушылардың біртұтас монологтық сөйлеуін жақсарту динамикасын талдау ғылыми негізделген тұжырымдарға қол жеткізуге мүмкіндік берді. Автор оқушылардың үйлесімді сөйлеуін дамыту – ұзақ процесс және оқушылармен ұзақ, қажырлы жұмыс барысында жетістікке жетуге болады деген тұжырым жасайды. 

Библиографиялық сілтемелер

1. Львов, М.Р. Методика развития речи младших школьников [Текст] / М.Р. Львов. – Тула: Родничок, М.: Астрель: ACT, 2003. – 240 с.

2. Жинкин, Н.И. Речь как проводник информации [Текст] / Н.И. Жинкин; под ред. Р.Г. Котова, А.И. Новикова. – М.: Наука, 1982. – 159 с.

3. Бородич, А.М. Методика развития речи детей [Текст] / А.М. Бородич. – М.: Просвещение, 1981. – 256 с.

4. Алексеева, М.М. Методика развития речи и обучения родному языку дошкольников: учеб.пособие для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений [Текст] / М.М. Алексеева, В.И. Яшина. – 3-е изд., стереотип. – М.: Академия, 2000. – 400 с

Жүктеулер

Жарияланды

2025-02-11

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика ғылымдары
Loading...