БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ӨНІМДІ НЕГІЗДЕ БІЛІМ АЛУҒА ДЕГЕН ҰМТЫЛЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
DOI:
https://doi.org/10.55956/QWBQ6457Тірек сөздер:
репродуктивті әдістер, продуктивті әдістер, кейс-технологиялар, ойын технологиялары, заманауи білім беру технологияларыАңдатпа
«Математика сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының продуктивті негізде білім алуға деген ұмтылысын қалыптастыру» мақаласы бастауыш сынып оқушыларында продуктивті оқу іс-әрекетіне қажетті құзыреттіліктерді, дағдыларды қалыптастырудың өзекті мәселесіне арналған. Жұмыстың авторы мұғалімнің бастапқы буындағы жұмысына егжей-тегжейлі талдау жасайды. Оқу процесінде репродуктивті әдістердің жеткілікті үлкен үлесін атап көрсете отырып, автор оқушылардың математикамен айналысуға деген ұмтылысын ояту және қалыптастыру үшін бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс жағдайларына шығармашылық көзқарастың қажеттілігі туралы сұрақтар қояды. Сонымен бірге, автордың пікірінше, оқушылардың танымдық белсенділігін, оңтайлы шешімдерді іздеудегі дербестігін, өз жаңашылдығын жасауға деген ұмтылысын қалыптастыратын дәстүрлі және инновациялық технологияларды ақылмен үйлестіру қажет. Жұмыстың бұл түрлері балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып және жүйелі түрде жүргізілуі керек. Автордың пікірінше, бастауыш мектептің оқушыларына қатысты ең тиімді технологиялар - денсаулық сақтау технологиялары, ойын, кейс-технологиялар және т. б.
Библиографиялық сілтемелер
1. Азимов, Э.Г. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) [Текст] / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин. - М.: Издательство ИКАР. 2009. - 448 с.
2. Востриков, И. Кейсовое обучение в школе: виды кейсов и рекомендации по использованию метода [Электронный ресурс] Режим доступа: https://pedsovet.su/metodika/6389_metodika_keysovogo_obuchenia Дата обращения: 17.10.2021
3. Гришина, Т. А. Метод кейс-стади как современная технология обучения в курсе гуманитарных предметов школьной программы [Текст] / Т. А. Гришина. – Наука и школа. - № 3. – 2018. – с. 134-140.
4. Плотников, М.В. Технология case-study / Монография.учебно-методическое пособие [Текст] / М.В. Плотников, О.С. Чернявская, Ю.В. Кузнецова. — Нижний Новгород, 2014. - 208 c.
5. Шкляров, Т.В. Справочное пособие для начальных классов [Текст] / Т.В. Шкляров, Л.И. Картунова. - Рязань: РИИП, 1996. - 96 с.