ҚОНАҚ ҮЙ ҚЫЗМЕТІНІҢ БИЗНЕС - ПРОЦЕСТЕРІН МОДЕЛЬДЕУ

ҚОНАҚ ҮЙ ҚЫЗМЕТІНІҢ БИЗНЕС - ПРОЦЕСТЕРІН МОДЕЛЬДЕУ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.55956/TAOQ2664

Тірек сөздер:

қонақ үй, қонақ үй қызметі, бизнес-процесс, модельдеу, диаграмма, BPMN, басқару, процестік тәсіл

Аңдатпа

Мақала қонақ үй кәсіпорындарында бизнес процестерді басқару мен модельдеуге арналған. Бүгінгі таңда қонақ үй бизнесінің даму тенденцияларының бірі бәсекелестіктің едәуір артуы. Сондықтан қонақ үй кәсіпорындары бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізулері үшін тұтынушыларды тартуға, сапалы қызмет көрсетуге және қонақ үй  имиджін арттыруға бағытталған әртүрлі тәсілдер мен құралдарды қолданады.Қонақ үй кәсіпорындары үшін  осындай тәсілдердің бірі- инновациялық және тиімді бизнес-процестерді енгізіп, соған сәйкес басқару. Кәсіпорын іс-әрекетін  сапалы басқаруда процестік тәсілді тиімді қолданудың келесі қажетті сатысы бизнес процестерді модельдеу болып табылады. Зерттеу барысында   BPMN стандартталған әдістемесі көмегімен қонақ үй қызметтерін көрсетудің бизнес процестерінің  диаграммалары жасалды. Бұл BPMN диаграммалары арқылы бүкіл процестің нақты нәтижесі не екендігін айқындауға және кәсіпорынның қызметін талдауға болады. Ұсынылып отырған модельдер қонақ үйдің қызмет көрсетулерін ұйымдастырудың стандарттарын әзірлеуде, қонақ үй қызметіндегі әлсіз және осал тұстарын  анықтауда, қонақ үй персоналын оқытуда, сонымен қатар жоғары білікті мамандарды даярлаудың  оқу процесінде қолданыла алады.

Библиографиялық сілтемелер

1. ҚР СТ ISO 9000-2017 «Сапа менеджменті жүйелері. Негізгі ережелер мен сөздік»

2. ҚР СТ ИСО 9001-2016 «Сапа менеджменті жүйелері. Талаптар»

3. Павлов, А.Ю. Управление бизнес-процессами на разных этапах развития современного предприятия. [Электронный ресурс] / А. Ю. Павлов // Инженерный вестник Дона – 2012. – № 4. – Режим доступа: http://ivdon.ru/magazine/archive/n2y2012/777/

4. Деревинский, Д.О. Анализ ключевых факторов развития концепции управления бизнес- процессами BPM. / Д. О. Деревинский // Проблемы современной экономики. – 2012. – № 2. – С. 144–146.

5. Аникина, М.С. Применение методики BPMN для построения моделей бизнес-процессов на примере предприятия хостел // Экономика и менеджмент инновационных технологий. 2016. № 6 [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://ekonomika.snauka.ru/2016/06/11858 (дата обращения: 23.01.2024)

6. Алцыбеева, И.Г. старший преподаватель ФГБОУ ВО «Вятский государственный университет» Россия, г.Киров Фокина О.В., к.э.н., доцент ФГБОУ ВО «Вятский государственный университет» Россия, г.Киров Бизнес-процессы: понятие, классификация, характеристикаfile: форум молодых ученых 12(28) 2018– Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/biznes-protsessy-ponyatie-klassifikatsiya-harakteristika/viewer

7. Топольник, В.Г., Крылова Л.В. Функциональное моделирование процессов оказания гостиничных услуг // Экономика, предпринимательство и право — 2017. — Том 7. — № 3. — С. 185-207.

8. Рындина, С. В. Процессный подход в гостиничном деле: переход на проактивное управление бизнес-процессами / С. В. Рындина, С. В. Куликова, К. Д. Михайлова // Модели, системы, сети в экономике, технике, природе и обществе. – 2019. – № 3 (31). – C. 71–82.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-02-20 — Жаңартылды 2025-02-21

Нұсқалар

Журналдың саны

Бөлім

Экономикалық-экологиялық ғылымдар
Loading...