БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА САПАЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТИІМДІЛІГІ

БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА САПАЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТИІМДІЛІГІ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.55956/DHMA4610

Тірек сөздер:

болашақ педагог, кәсіби даярлау, психологиялық тиімділігі, жоғары оқу орны, сапа, дағды, оқу үрдісі, quality, skills, educational process

Аңдатпа

Мақала еліміздегі жоғары оқу орындарындағы болашақ педагогтарды кәсіби даярлау жүйесіне негізделіп, тұжырымдалған.Қазіргі таңда тәуелсіз еліміз – ұлттық құндылықтар негізінде білім берудің өзіндік жүйесін құрастырып, оның озық үлгісін таратуда сапаны қаматамасыз ететін замануи технологияларды, әдіс-тәсілдерді незіге ала отырып оның даму мүмкіндіктерін қалыптастыру. Қазақстанның Лиссабон декларациясына қол қойып және Болон процесіне қатысуы әлемдік білім беру кеңістігіндегі өзіндік орнын білдіреді. Бұл елісміздегі білім беру сапасын арттыру мен технологиялық жетістіктерді айқындайтын жаһандық талаптарға сай  оқыту процесінің қарқынды дамуына ықпал етеді. Заманның талабына сай педагогика ғылымы мен білім беру жүйесіндегі озық тәжірибенің өзекті мәселелерінің бірі ХХІ ғасырдың өскелең ұрпағына тәлім-тәрбие берудің басым бағыттарын айқындау мен тиімді жолдарын ұсыну болып табылады.  Болашақ педагогтарды кәсіби даярлау жүйесінде олардың сапалық дағдылары қоғамдық үдерістерге сай болуы керек. Өзгермелі заман талаптарына сай тәуелсіз еліміздің нарық экономикасына көшуіне байланысты бәсекеге қабілеттіліктің негізгі критерилері болашақ мұғалімдердің білім, білі, іскерлік дағдыларымен бірге заманауи сапаларының болуын да міндеттейді.Осы орайда мақалада болашақ педагогтарды кәсіби даярлау жүйесінде сапалық дағдыларын дамытудың өзектілігі мен ұстанымдары, ерекшеліктері мен ұтымдылығы ғылыми талдаулар негізінде тұжырымдалған.

Библиографиялық сілтемелер

1. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы. – Алматы: Юрист, 2020. – 90 б.

2. Қазақстан Республикасының гуманитарлық білім беру тұжырымдамасы //Егемен Қазақстан 1994, - 7 шілде.

3. Қазақстан Республикасында тарихи сананы қалыптастырудың тұжырымдамасы //Егемен Қазақстан 1995, - 30 қазан.

4. Қазақстан Республикасындағы этникалық-мәдени білім туралы тұжырымдамасы [Электрондық ресурс]: Режим доступа: https://adilet.zan.kz/kaz/docs/N960003058_ 1996, - 15 шілде. Қаралған күні: 04.12.2022).

5. Қазақстан Республикасы Президентініңресми сайты [Электрондық ресурс]: Кіру режимі: https://www.akorda.kz/kz/memleket-basshysy-kasym-zhomart-tokaevtyn-kazakstan-halkyna-zholdauy-181416, 2021. - 12 ақпан. Жүгінген күні: 04.12.2022.

6. Хмель, Н.Д. Особенности формирования культуры будущего учителя:учебное пособие [Текст] / Н.Д. Хмель, Т.Ш. Куанышев, А.А. Молдажанова. – Алматы, 1996. – 185с.

7. Сластенин, В.А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки [Текст] / В.А. Сластенин. – М.: Просвещение, 1976.– 160 с.

8. Кузьмина, Н.В. Методы исследования педагогической деятельности [Текст] / Н.В. Кузьмина. Л.: Изд. – Ленингр. ун–та, 1970. – 35 с.

9. Уманов, Г.А. и.др. Учителю – современную подготовку[Текст] / Г.А. Уманов // Основые направление научных исследований. – Алма – Ата, 1978. – 100 с.

10. Кунанбаева, С.С. Методика обучения лексико – граматическому оформлению вызсказывания в языковом вузе: дис...канд. пед. наук. – Алма – Ата, 1979. –185 с.

11. Нургалиева, Г.К. Ценностное ориентации личности: Методология, теория, практика формирования [Текст] / Г.К. Нургалиева. – Алматы: АГУ им. Абая, 1994. – 44с.

12. Калюжный, А.А. Теория и практика профессиональной подготовки учителя к нравственному воспитанию учащихся в целостном педагогическом процессе: дис...докт. пед. наук. –Алматы, 1994. – 328 с.

13. Каргин, С.Т. Влияние профессионально – педагогической направленности обучения на формирование педагогического мышления будущих учителей: дис. ..канд. пед. наук. – Алма – Ата, 1988. – 150 с.

14. Қасым-Жомарт Тоқаев Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінің төртінші отырысына қатысты [Электрондық ресурс] Кіру режимі: https://www.akorda.kz/kz/events/akorda_news/meetings_and_sittings/kasym-zhomart-tokaev-ulttyk-kogamdyk-senim-kenesinin-tortinshi-otyrysyna-katysty 2020. - 22 қазан. Жүгінген күні: 04.12.2022.

15. Әл - Фараби. Әлеуметтік – этникалық трактаттар [Мәтін] / Әл - Фараби. – Алматы. 1995. – 419 б.

16. Жұмабаев, М. Шығармалар 3 – томдық. Т.1. [Мәтін] / М.Жұмабаев, – Алматы, 1995. – 256 б

17. Аумауытов, Ж. Шығармалар [Мәтін] / Ж.Аймауытов. – Алматы: Жазушы, 1994. – 296 б.

18. Қалиев, Б. Қазақ тілінің түсіндірме сөздігі [Мәтін] / Б. Қалиев. - Алматы, 2014. - 728 б.

19. Успанов, К.С. Теория и практика формирования профессионально значимых качеств у будущих учителей [Текст] / К.С. Успанов. – Алматы: Ғылым, 1998. – 228 с.

20. Қазақстан Республикасында білім беру мен ғылымды дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы [Электрондық ресурс] Кіру режимі:https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P1900000988 Жүгінген күні: 04.12.2022.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-02-20

Журналдың саны

Бөлім

Психология ғылымдары
Loading...