САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ МЕН ЖОБАЛАУДЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНДЕГІ РӨЛІ
DOI:
https://doi.org/10.55956/XHPI2655Тірек сөздер:
сабақ, жоспарлау, жобалау, мектеп, болашақ, мұғалімдерАңдатпа
Мақалада «сабақты жоспарлау» кілт сөзі бойынша e-library базасындағы жарияланымдарға талдау жасалған. Мақалаларға жасалған жан-жақты талдау сабақты жоспарлаудың негізгі артықшылықтарын және білім беру процесінің сапасын арттырудағы басты рөлін анықтауға мүмкіндік берді. Нәтижелер сабақты жоспарлаудың жалпы әсеріне жарық түсіріп қана қоймайды, сонымен қатар оның тиімділігіне ықпал ететін нюанстар туралы құнды түсінік береді Мақалада болашақ мұғалімдерге сабақты жоспарлау бойынша жұмыстарды оңтайландыруға арналған практикалық стратегиялар ұсынылған. Әдебиеттерден алынған мәліметтерге сүйене отырып, ұсынылған тәсілдер болашақ мұғалімдерге егжей-тегжейлі және инновациялық сабақ жоспарларын құруға көмектеседі. Осы стратегиялардың маңыздылығын атап көрсете отырып, мақала авторлары сабаққа оқушыларды белсенді түрде тарту, оқу нәтижелерін жақсарту және сыныптағы тәртіпті сақтаудағы сабақ жоспарының әлеуетін көрсеткен. Негізінде, бұл талдау тәжірибелі мұғалімдер үшін де, болашақ мұғалімдерді даярлау үшін де практикалық ұсыныстар бере отырып, білім беруді зерттеу саласына құнды үлес болып табылады.. Әдеби және практикалық деректердің синтезі педагогикалық стратегиялардың қайнар көзі бола алатындай және сабақты жоспарлау әдістерін үнемі жетілдіруге ықпал ететіндей ресурс болады.
Библиографиялық сілтемелер
1. Shapovalova L. I., Horuzhenko N. A. Planirovanie uroka: didakticheskie i metodicheskie principy [Lesson planning: didactic and methodological principles] // Linguistic and cultural contacts: linguistic and linguistic didactic aspects. – 2020. – P. 152-156.
2. Murzina N. P. Metodicheskie podhody k professional'noj podgotovke bakalavrov k planirovaniyu sovremennogo uroka [Methodical approaches to professional training of students to preparation of the modern lesson] // Editorial board. – 2017. – 65 p.
3. Merkulov P. I., Holodov D. S. Primernoe planirovanie uroka na temu «Indijskij okean: osobennosti prirody i hozyajstvennoj deyatel'nosti cheloveka v nem» [Approximate planning of the lesson on the topic "The Indian Ocean: features of nature and human economic activity in it"]// Actual problems of natural science and technical education. – 2019. – P. 133-137.
4. Murzina N. P. Tekhnologiya planirovaniya sovremennogo uroka [The technology of planning a modern lesson]// School technologies. – 2017. – №. 2. – P. 52-59.
5. Kavalerchik T. L. Pedagogicheskij tajm-menedzhment: povyshenie effektivnosti planirovaniya uroka [Pedagogical time management: improving the effectiveness of lesson planning]// Public education. – 2015. – №. 5 (1448). – P. 93-101.
6. Sedov S. A. Metodicheskie osobennosti planirovaniya uroka v usloviyah vnedreniya FGOS [Methodological features of lesson planning in the context of the implementation of the Federal State Educational Standard]// Education standards and monitoring. – 2013. – №. 4. – P. 29-33.
7. Nikolaev V. V. Nauchno-metodicheskie osnovy proektirovaniya uroka tekhnologii [Scientific and methodological foundations of technology lesson design]. – 2011.
8. Zhilin V. i dr. Situacionnyj podhod v planirovanii uchebnyh zanyatij [Situational approach in planning training sessions]. – 2006.
9. Ashcraft N. Lesson planning. – TESOL International Association, 2014.
10. Butt G. Lesson planning 3rd edition. – Bloomsbury Publishing, 2008.
11. Iqbal M. H., Siddiqie S. A., Mazid M. A. Rethinking theories of lesson plan for effective teaching and learning //Social Sciences & Humanities Open. – 2021. – Т. 4. – №. 1. – P. 100172.
12. Reed M., Michaud C. Goal-driven lesson planning for teaching English to speakers of other languages. – University of Michigan Press ELT, 2010.
13. Straessle J. M. W. Teachers' perspectives of effective lesson planning: A comparative analysis. – The College of William and Mary, 2014.
14. Toktarova R. E., Saden N. ZH. Formirovanie navykov effektivnogo vzaimodejstviya pri sovmestnom planirovanii uroka kak sposoba uluchsheniya praktiki prepodavaniya pedagogov [Formation of effective interaction skills in joint lesson planning as a way to improve the practice of teachers]// Pedagogical science and practice. – 2018. – №. 3 (21). – P. 71-76.