ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДІ (INSTAGRAM) АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА ЖАЗУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНУҒА КӨЗҚАРАСЫ
DOI:
https://doi.org/10.55956/KJJK1691Тірек сөздер:
Әлеуметтік желі, жазу дағдылары, студенттердің қабылдауы, InstagramАңдатпа
Бұл зерттеудің мақсаты-оқушылардың ағылшын тілін меңгеруге ерекше назар аудара отырып, әлеуметтік желілерді сынып жағдайында жазу құралы ретінде қалай қабылдайтынын зерттеу және түсіну. Қазіргі цифрлық дәуірде әлеуметтік медиа платформалары кең таралып, жеке қарым-қатынасқа ғана емес, сонымен қатар білім беру тәжірибесіне де әсер етті. Бұл цифрлық құралдардың ағылшын тілін меңгеру дағдыларын дамытуға қалай көмектесетініне ерекше назар аударылады. Әдебиеттерге шолу технологияның білім берудегі интеграциясының артып келе жатқанын көрсетеді және әлеуметтік медианы дәстүрлі оқу орталарына енгізудің ықтимал артықшылықтары мен қиындықтарын зерттейді. Әр түрлі платформалардың Ішінде Instagram өзінің визуалды форматымен және шығармашылық пен белсенділікті дамытуға қабілеттілігімен ерекшеленеді, бұл оны ағылшын тілін үйренуді жетілдірудің перспективалы құралына айналдырады. Бұл зерттеу әлеуметтік медианы педагогикалық құрал ретінде пайдаланудың артықшылықтары мен шектеулері туралы, әсіресе оқушылардың белсенділігі мен тілдік дағдыларын дамытуға қатысты егжей-тегжейлі түсінік беруге бағытталған. Оқушылардың әлеуметтік медианы жазу құралы ретінде пайдаланудағы көзқарастары мен тәсілдері туралы түсінік ала отырып, бұл зерттеу оқытушыларды осы платформаларды тіл үйрену бағдарламаларына тиімді біріктірудің практикалық стратегияларымен жабдықтауға бағытталған. Түпкі мақсат-білім беру тәжірибесін арттыру, оны студенттердің күнделікті өміріне сәйкес ету, сонымен бірге оларды барған сайын цифрлық әлемде табысқа жетуге дайындау.
Библиографиялық сілтемелер
1. Adas, D., & Bakir, A. (2013). Writing difficulties and new solutions: Blended learning as an approach to improve writing abilities Phd in teaching English language methods, AL-Quds Open University. International Journal of Humanities and Social Science, 3(9), 254–266.
2. Adi Kasuma, S. A. (2017). Four characteristics of facebook activities for English language learning: A study of Malaysian university students’ needs and preferences. Advances in Language and Literary Studies, 8(3), 155. https://doi.org/10.7575/aiac.alls.v.8n.3p.155
3. Akhiar A., Mydin A. & Akma S., Kasuma A.(2017). Students’ perceptions and attitudes towards the use of Instagram in English language writing. Malaysian Journal of Learning and Instruction (MJLI), Special issue on Graduate Students Research on Education, 47-72.
https://doi.org/10.32890/mjli.2017.7796
4. Al-ali, S. (2014). Possible use of instagram as a language mLearning tool. Issues and Trends in Educational Technology, 2(2),1–16.
5. Alsaleem. (2013). The effect of WhatsApp electronic dialogue journaling on improving writing vocabulary word choice and voice of EFL Undergraduate Saudi students. Arab World English Journal, 4(3).
6. Alsamadani, H. A. (2010). The relationship between Saudi EFL students’ writing competence, L1 writing proficiency. European Journal of Social Sciences, 16(1), 53–64.
7. Aydin, S. (2014). Foreign language learners’ interactions with their teachers on Facebook. System, 42(1), 155–163. https://doi.org/10.1016/j.system.2013.12.001
8. Barhoumi, C., & Rossi, P. G. (2013). The Effectiveness of the instruction oriented hypertext systems compared to direct instruction in e-learning environment. Contemporary Educational Technology, 4, 281–308.
9. Buga, R., Căpeneaţă, I., Chirasnel, C., & Popa, A. (2014). Facebook in foreign language teaching – A Tool to improve communication competences. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 128, 93–98. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.03.124
10. eBizMBA, (2016). Retrieved from http://www.ebizmba.com/articles/social-networking-websites
11. Ekoc, A. (2014). Facebook groups as a supporting tool for language classrooms. Turkish Online Journal of Distance Education, 15(3), 18–26.
12. El-Hussein, M. O. M., & Cronje, J. C. (2010). Defining mobile learning in the higher education landscape. Educational Technology & Society, 13 (3), 12–21.
13. Eren, Ö. (2012). Students’ attitudes towards using social networking in foreign language classes: A Facebook example. International Journal of Business & Social Science, 3(20), 288–294. Retrieved from http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=bth&AN=87646759&lang=fr&site=ehost-live
14. Fadda, H. Al. (2012). Difficulties in academic writing: From the perspective of King Saud university postgraduate students. English Language Teaching, 5(3), 123–130.
15. Gafni, R., & Deri, M. (2012). Costs and benefits of Facebook for undergraduate students. Interdisciplinary Journal of Information, Knowledge, and Management, 7, 45–61.
16. Gettman, H. J., & Cortijo, V. (2015). “ Leave Me and My Facebook Alone !” Understanding college students’ relationship with facebook and its use for academic purposes. International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning Article, 9(1), Article 8. Retrieved from http://digitalcommons.georgiasouthern.edu/ij-sotl/vol9/iss1/8
17. Greenhow, C., & Gleason, B. (2012). Twitteracy: Tweeting as a new literacy practice. The Educational Forum, 76(November), 463–477. https://doi.org/10.1080/00131725.2012.709032
18. Harmer, J. (2007). The practice of English language teaching (4th ed.). London: Longman.
19. Idris, H., & Ghani, R. A. (2012). Construction of knowledge on facebook. 3L: Language, Linguistics, Literature, 18(3), 61–72.
20. Instagram. (2015). Available online. Retrieved from https://instagram.com/press/
21. Jimoyiannis A., Tsiotakis P., Roussinos D., & Siorenta A. (2013). Preparing teachers to integrate Web 2.0 in school practice: Toward a framework for Pedagogy 2.0. Australasian Journal of Educational Technology, 29(2), 248-267.
22. Junco, R., Heiberger, G., & Loken, E. (2011). The Effect of Twitter on College Student Engagement and Grades. Journal of Computer Assisted Learning, 27, 119-132.
https://doi.org/10.1111/j.1365-2729.2010.00387.x
23. Kabilan, M. K., Ahmad, N., & Abidin, M. J. Z. (2010). Facebook: An online environment for learning of English in institutions of higher education? Internet and Higher Education, 13(4), 179–187. https://doi.org/10.1016/j.iheduc.2010.07.003
24. Kent, T., & McNergney, R. (1999). Will technology really change education? Thousand Oaks, CA: Corwin Press, Inc.
25. Knight-McCord, J., Cleary, D., Grant, N., Jumbo, S., Lacey, T., Livingston, T., Emanuel, R. (2016). What social media sites do college students use most? Journal of Undergraduate Ethnic Minority Psychology, (October 2015), 21–26.
26. Lomicka, L. & Lord, G. (2009). The next generation: Social networking and online collaboration in foreign language learning. San Marcos, TX: Computer–Assisted Language Instruction Consortium (CALICO).
27. Mahadi, N., & Ubaidullah, N. H. (2010). Social networking sites: Opportunities for language teachers. International Journal of Learning, 17(6), 313–324. Retrieved from http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-79955896947&partnerID=40&md5=9c5de320eea50ee59c249f62c89f3e75
28. Myles. J. (2002). Second language writing and research: The writing process and error analysis in student texts. Teaching English as a Second or Foreign Language Journal (TESL-EJ), 6 (2), (A-1).
29. Rosyida E., & Seftika S. (2019). INSTAGRAM AS SOCIAL MEDIA FOR TEACHING WRITING. MR | Jurnal Smart, 5, 60- 70.
https://doi.org/10.52657/js.v5i1.831
30. Shih, R.-C. (2011). Can Web 2.0 technology assist college students in learning English writing? Integrating “Facebook” and peer assessment with blended learning. Australasian Journal of Educational Technology, 27(5), 829–845. https://doi.org/10.14742/ajet.v27i5.934
31. Shih, R. C. (2013). Effect of using facebook to assist English for business communication course instruction. Turkish Online Journal of Educational Technology, 12(1), 52–59.
32. Teclehaimanot, B., & Hickman, T. (2011). What students find appropriate. Tech Trends, 55(3), 19–30. https://doi.org/10.1007/s11528-011-0494-8
33. Traxler, J. (2007). Defining, Discussing and evaluating mobile learning: The Moving finger writes and having writ... The International Review in Open and Distance Learning, 8, 1-13.