ШЕТЕЛДІК БАЛАЛАР ЕРТЕГІЛЕРІН ЗЕРТТЕУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
DOI:
https://doi.org/10.55956/Тірек сөздер:
әдеби ертегі, эмоционалды және моральдық сала, ертегі кейіпкері, сюжет, фантастика, шетелдік ертегі, бастауыш мектеп жасындағы балалар, оқырман мәдениетіАңдатпа
Мақала шетелдік балалар ертегілерін зерттеу мәселелеріне арналған. Автор бастауыш мектеп жасындағы балалардың шетелдік әдеби ертегілерді қабылдау ерекшеліктерін қарастырады. Оқушылардың оқу мәдениетін қалыптастыру мақсатында мақала авторы шетелдік әдеби ертегіні қабылдау бойынша жұмыс кезеңдерін ұсынды, бастауыш мектеп жасындағы балалардың эмоционалдық және адамгершілік саласын дамытуға бағытталған шығармашылық жұмыстың алуан түрлерін көрсетті. Мақала авторы ертегінің оқырман мәдениетін қалыптастыруда ғана емес, сонымен бірге жоғары адамгершілік қасиеттердегі ерекше рөлін атап көрсетеді. Балалардың шетелдік ертегілерін оқу процесінде оқу мәдениетін қалыптастыруды зерттеу негізінде автор келесі қызықты тұжырымдарға келеді: ертегі жанрын толыққанды қабылдау мақсатында шығармашылық жұмыстарды тиімді пайдалану, оларды қолдану ертегіні қабылдау деңгейін арттыруға мүмкіндік береді. Ертегі бастауыш мектеп жасындағы балалардың эмоционалды және адамгершілік саласын қалыптастыруға ықпал етеді, жақсылық пен жамандықты ажырата білуге үйретеді, оқырман мәдениетін қалыптастырады, ал ол баладан мол білім мен бай өмірлік тәжірибені талап етпейді.
Библиографиялық сілтемелер
1. Vygotsky L. S.Thinking and speech. 5th edition, ISR. - Publishing House "Labyrinth", M., 1999.
2. Bettelheim B. The Uses of Enchantment: The Meaning and Importance of Fairy Tales. Paperback – 2010. – 352 p.
3. Piaget J. The Language and Thought of the Child. London Kean Paul, Trench, Trubner & Co. LTD New York: Harcourt, Brace & Company, INC. 1926. – 241 p.
4. Svetlovskaya, N. N. O literaturnom proizvedenii i problemakh, svyazannykh s yego osmysleniyem pri obuchenii mladshikh shkol'nikov chteniyu [About a literary work and problems associated with its comprehension when teaching reading to primary schoolchildren] // Elementary school. – 2005. - No. 5. – P. 39 – 47.
5. Chumakova, T. I. Osobennosti izucheniya khudozhestvennogo proizvedeniya na urokakh literaturnogo chteniya[ Features of studying a work of art in literary reading lessons] // Elementary school. – 2005. - No. 6. – p. 41 – 43.
6. What types of fairy tales are there? Types and genres of fairy tales] [electronic resource] Mode access: http://fb.ru
7. Literaturno- pedagogicheskiy blog Tat'yany Sakson. Kakiye byvayut skazki [Literary and pedagogical blog of Tatiana Saxon. What kinds of fairy tales are there] (classification of fairy tales) [electronic resource] Mode access: http://lit-dety.ru
8. Zakirova, A.R. Sravneniye syuzheta russkikh i zarubezhnykh volshebnykh skazok [Comparison of the plot of Russian and foreign fairy tales] / A.R. Zakirova, G.F. Zakirova. – Young scientist.-2017.-No.2.1 (11.1). - p. 3-4. – M ode access: https://moluch.ru/young/archive/11/695/ (access date: 01/07/2024).