ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚОЗҒАЛЫС БЕЛСЕНДІЛІГІН ЗЕРТТЕУ

ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚОЗҒАЛЫС БЕЛСЕНДІЛІГІН ЗЕРТТЕУ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.55956/JRUL3929

Тірек сөздер:

қозғалыс белсенділігі, жалпы білім беретін мектеп, дене сапалары, дене шынықтыру, дене дайындығы

Аңдатпа

Ғалымдардың зерттеулері көрсеткендей, қазіргі отбасындағы өмір салты және мектептегі оқу процесін ұйымдастыру мектеп оқушысы ағзасының қимыл қозғалысқа деген биологиялық қажеттілігін қамтамасыз етпейді. Бастауыш сынып оқушыларының күнделікті қозғалыс белсенділігі мектеп жасына дейінгі балалармен салыстырғанда 50 пайызға, ал жоғары сынып оқушыларының дене белсенділігі 75 пайызға төмендейді. Оқушылардың қозғалыс белсенділігінің жетіспеушілігі дене шынықтыру деңгейінің төмендеуіне әкеледі. Жалпы білім беретін және кәсіптік мектептердің реформасы бүкіл білім беру жүйесінің алдына оқу процесін жетілдіру мен өскелең ұрпақты тәрбиелеудің жаңа міндеттерін қойды.Мақалада жалпы білім беретін мектеп оқушыларының қозғалыс режимі зерттелген. Педагогикалық бақылаулар мен сауалнама жүргізу кезінде балалардың күнделікті режимдегі қозғалыс белсенділігінің көріністерінің тән ерекшеліктері, күнделікті іс-әрекет аясында белсенділік көлемінің өзгеруі; балалардың денесіне және энергия шығындарына келетін динамикалық және статикалық жүктемелердің үлесі ескерілді. Оқушылардың физикалық дайындығы дене шынықтыру сабақтары кезінде тест тапсырмаларын орындау нәтижелері бойынша анықталды: әртүрлі қашықтыққа жүгіру жылдамдығы және күш жаттығулары. Оқушылардың өсуі, салмақ, динамометрия, қозғалыс және күш көрсеткіштері зерттелді. Зерттеу нәтижелері бойынша дене шынықтыру мұғалімдері мен ата-аналарға арналған әдістемелік ұсыныстар жасалды. Бұл ұсыныстардың мақсаты-жаттығу бағдарламасын жасау үшін қол жетімді, физиологиялық негіздеме беру.

Библиографиялық сілтемелер

1. Информационный бюллетень COSI. Оценка физической активности и малоподвижного поведения детей 6-9 лет в Республике Казахстан, 2021 [Электронды ресурс]. Кіру режимі https://www.who.int/europe/ru/news/item/16-04-2022-new-who-data-on-childhood-obesity-in-kazakhstan--higher-physical-activity-levels-but-more-screen-time Жүгінген күні: 15.02.23

2. Эпидемиологический надзор за детским ожирением, питанием и физической активностью в Республике Казахстан. Национальный отчет, 2020 год. [Электронды ресурс]. Кіру режимі https://www.who.int/europe/ru/news/item/16-04-2022-new-who-data-on-childhood-obesity-in-kazakhstan--higher-physical-activity-levels-but-more-screen-time Жүгінген күні: 15.02.23

3. Кадуцкая, Л. А. Адаптационная модель организации двигательной активности обучающихся [Текст] / Л. А. Кадуцкая, Л. Н. Волошина, В. Л. Кондаков, В. Н. Ирхин // Теория и практика физической культуры. 2020. № 1. – С. 20–21.

4. Германов, Г.Н. Новые подходы к организации двигательной деятельности на уроках физической культуры [Текст] / Г.Н. Германов, И.В. Машошина // Физическая культура в школе. – 2013. – № 5. – С. 9-16.

5. Колякина, З.А., Степшина Т.А. Методика исследований двигательной активности школьников (методические рекомендации для студентов дневного и заочного отделения факультета физического воспитания) [Текст] / З.А. Колякина. - Ростов н/Д: РГПИ, 1987 - 11с.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-02-20

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика ғылымдары
Loading...