МАМАНДАНДЫРЫЛҒАН ОРТАЛЫҚТАРДЫҢ АУТИЗМІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ӘРІМЕСІНЕ ӘСЕРІ

МАМАНДАНДЫРЫЛҒАН ОРТАЛЫҚТАРДЫҢ АУТИЗМІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ӘРІМЕСІНЕ ӘСЕРІ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.55956/CAJG8240

Тірек сөздер:

аутизм, түзету орталығы, әлеуметтік бейімделу, Аспергер синдромы, мамандандырылған мекеме, аутизм спектрінің бұзылуы

Аңдатпа

Бұл зерттеу аутизм мен ауыратын балалардың әлеуметтік өзара әрекеттесу деңгейіне мамандандырылған орталықтарға барудың әсерін зерттеуге бағытталған. Зерттеудің мақсаты – аутизмі бар балалардың мамандандырылған орталықтарға бару мен әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын жетілдіру арасындағы байланысты анықтау. Осы мақсатқа жету үшін стандартталған әлеуметтік өзара әрекеттесуді бағалау құралдарының көмегімен жиналған деректер, сондай-ақ ата-аналар мен мамандармен бақылаулар мен сұхбаттар талданатын болады. Зерттеу мамандандырылған орталықтарға баратын аутизм диагнозы бар балаларды, сондай-ақ олардың ата-аналарын және осы орталықтарда жұмыс істейтін мамандарды қамтиды. Зерттеу нәтижелері әртүрлі көздерден алынған мәліметтерді талдауды және аутизм мен ауыратын балаларға арналған мамандандырылған орталықтар көрсететін қызметтерді жақсарту бойынша ұсыныстарды қамтиды. Нәтижелер аутизмі бар балалармен жұмыс істейтін тәжірибешілер үшін, сондай-ақ осы топтағы балалар үшін қызмет көрсету сапасын жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу үшін пайдалы болуы мүмкін.

Библиографиялық сілтемелер

1. Раттер, М. Аутизм: двустороннее взаимодействие между исследованиями и клинической работой [Текст] / М. Раттер // Журнал детской и подростковой психиатрии, - 2016. № 40, 169-188

2. Закон РК. Государственная программа развития образования в Республике Казахстан на 2020-2025 годы. - Астана, МОН РК пр. № 988 от 27.12. 2019.

3. Конвенция ООН о правах ребенка [Электронный ресурс]: одобрена Генеральной Ассамблеей ООН 20.11.1989; вступила в силу для СССР в 15.09.1990 // КонсультантПлюс : справ.правовая система. – Режим доступа :clck.ru/HhWLk

4. Никольская, О.С. Проблемы обучения аутичных детей [Текст] / О.С. Никольская // Дефектология. -2014. - № 2. - С. 8–18(https://clck.ru/32tWeD)

Жүктеулер

Жарияланды

2025-02-20

Журналдың саны

Бөлім

Педагогика ғылымдары
Loading...