АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ САЙТТАРЫНЫҢ ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ИНТЕРАКТИВТІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
DOI:
https://doi.org/10.55956/CHDY3964Тірек сөздер:
ағылшын тілін үйрену веб-сайттары, тілдік ерекшеліктер, өзара әрекеттесу ерекшеліктері, салыстырмалы талдау, веб-сайтты бағалауАңдатпа
Бұл зерттеу ағылшын тілін үйрену веб-сайттарының тілдік және өзара әрекеттесу ерекшеліктерін салыстырмалы талдау жүргізеді, олардың дизайнын, іске асырылуын және тіл меңгеру және дағдыларды дамытуға әсерін бағалайды. Талдау нәтижелері бұл веб-сайттардың тиімділігі мазмұнының дәлдігіне, жаңартылу жиілігіне және педагогикалық тәсілге елеулі түрде тәуелді екенін көрсетеді. Әртүрлі веб-сайттарды бағалау арқылы зерттеу пайдаланушының белсенділігі сияқты негізгі факторларды және олардың табысына үлес қосатын өзара әрекеттестікті анықтайды. Нәтижелер көрсеткендей, ең тиімді веб-сайттар – бұл шынайы, үнемі жаңартылатын материалдары және динамикалық, өзара әрекеттесуші оқыту әдістері бар сайттар. Бұл веб-сайттар өз бетінше оқытуға қолдау көрсетеді және әртүрлі оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады. Дегенмен, көптеген веб-сайттар стандарттау және педагогикалық негізділіктен жетіспейді. Зерттеу кешенді бағалаулардың қажеттілігін және тіл үйрену тәжірибесін жақсарту үшін веб-сайт дизайнын жетілдіру қажеттілігін атап көрсетеді.
Библиографиялық сілтемелер
1. Macancela J.M. Websites as support tools for learning the English language // Journal of science and research: Revistaciencia e investigacion, 2019. Vol.4, No. 2.Р. 13-20.
2. Abramova V.S., Boulahnane S. Exploring the Potential of online English Websites in Teaching English To Non-Linguistic Major Students: BreakingNewsEnglish As Example // Register journal, 2019.Vol.12 No.1. Р. 2788-2795.
3. Shen H., Yuan Y., Ewing R. English learning websites and digital resources from the perspective of Chinese university EFL practitioners // ReCALL: The Journal of EUROCALL, 2015.Vol.27 No. Р. 156-176.
4. Kir E., Kayak S. The evaluation of websites teaching English as a foreign language (EFL) // Procedia: Social and behavioral sciences, 2013. No.106. Р. 1-12.
5. KartalE.,UzunL. The Internet, Language Learning, And International Dialogue: Constructing Online Foreign Language Learning Websites // The Turkish Online Journal of Distance Education, 2010. No.11. Р. 90-107.
6. SteimleB. M.,DuncanS. F. Formative Evaluation of a Family Life Education Web Site // Family Relations, 2004. Vol.53, No. 4. Р. 367–376.
7. Zhang P., Von Dran G. M. Satisfiers and dissatisfiers: A two-factor model for website design and evaluation // Journal of the American Society for Information Science, 2000. Vol.51, No. 14. Р. 1253–1268.
8. Dogoriti E., Pagge J. Criteria for the Evaluation of Websites for the Teaching of English as a Second Language. Web Supported English Learning in Greece //ICT for Language learning, 2012. No. 5. Р. 1–4.
9. Gottwald S. Websites for second language research // Second Language Research, 2002. Vol.18, No. 1. Р. 83–94.
10. Fotos S., Browne C. M. New Perspectives on CALL for Second Language Classrooms. – Mahwah, NJ, US: Lawrence Erlbaum Associates Publishers, 2013. – 295 p.
11. Kung S.C., Chuo T.W. Students' Perceptions of English Learning through ESL/EFL Websites // TESL-EJ (Online), 2002. Vol.6, No. 1. Р. 1–17.
12. Семенова, Д. К. Особенности использования веб-сайтов в обучении иностранному языку // Общество. Коммуникация. Образование, 2012. No. 148. Р. 1–12.
13. Jeong-Bae S. Exploring and evaluating language learning Web sites // Enhancing learning and teaching: pedagogy, technology and language, 2005. Р. 215-227.
14. Liu M., Traphagan T., Huh J., Koh Y. I., Choi G., McGregor A. Designing websites for ESL learners: A usability testing study // McGregor CALICO Journal, 2008. Vol.. 25. Р. 207-240.