СТУДЕНТТЕРДІҢ МЕДИА САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

СТУДЕНТТЕРДІҢ МЕДИА САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.55956/NPDH1726

Тірек сөздер:

медиа сауаттылық, құзыреттілік, мультимедиалық құралдар, репрезентациялық жүйелер, интерактивті әдістер, ақпараттық, коммуникациялық технология

Аңдатпа

Мақала студенттердің медиа сауаттылығын дамыту арқылы қарым-қатынас құзыреттілігін қалыптастыруға негізделген. ЖОО-да ақпараттық технологияны жақсы игерген, шығармашылық қабілеті мықты, түрлі ақпараттарды талдай білетін құзыретті мамандарды даярлауға бағыттайды. Заманауи медиа материалдарын оқу процесінде қолдану барысында ақпаратты жинақтау мен тексеру және заманауи инновациялық технологиялық  әдістерді кеңінен қолдана білуге жол ашады.

Студенттердің қарым-қатынас құзыреттілігін, ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану негізінде медиа сауаттылығын дамыту саласында алынған ақпаратты іс‑тәжірибесінде, кәсіби қызметінде, қандай да бір мәселелерді шешуде қолдана білуге үйретеді.

Сонымен бірге, студенттерге түрлі ақпараттарды дұрыс қабылдауға, оны саралай білуге және қарым-қатынас арқылы  құзыреттілік  түсінігін қалыптастыруды көздейді.

Студенттердің медиа сауаттылығы арқылы ғылыми ізденістер, зерттеулер мен тәжірибелерге талдау және тұжырымдама жасауды қамтамасыз ететін шарттарды  айқындауға негізделеді.

Мультимедиалық құралдар – бейнелік және аудиоэффектілік, әртүрлі мультибағдарламалық мүмкіндіктерді интерактивті бағдарламалық жабдықтың басқаруымен орындаталатын электрондық құжаттарды дайындау тәсілдерін жүзеге асыруға ой-тұжырымдар жасалынған.

Алынған білім мен дағдылар барысында  медиа сауаттылықты  дамыту жолдарын анықтайды, студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады.

Библиографиялық сілтемелер

1. Медиасауаттылық. Жоғары оқу орындарына арналған медиа және ақпараттық сауаттылық бойынша оқу құралы. [Мәтін]: //IREX Europe ұйымы Қазақстан, Қырғызстан, Тәжікстан, Түркменстан және Өзбекстан елдерінде жүзеге асырылған жобалар аясында әзірленген// IREX Europe, 2018.

2. Мемлекеттік бағдарлама «Ақпараттық Қазақстан-2020» [Мәтін]: [Электрондық ресурс] // Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі. – Кіру режимі: https://egov.kz/cms/kk/articles/gp_inf_kaz_2020 Қолжетімділік күні:26.02.2016.

3. Игнaтовa, Н.Ю. Обрaзовaние в цифровую эпоху: монография. [Текст] / Н.Ю. Игнатова. -Мин-во образования и науки РФ. –Нижний Тaгил, 2017. – С. 25-36

4. Смагулов Е.Ж. Медиа білім берудің педагогикалық негіздері [Мәтін] / Е.Ж. Смагулов. - Молодой ученый. – 2016. – №5.2.

5. Қаңлыбаева, Д.Т. Оқушыларға коммуникативтік құзыреттілік білім берудің негіздері [Мәтін] / Д.Т. Қаңлыбаева // Білім әлемінде. – № 4(4). – 57–60-б.

6. Корастылева Л.А. Психология самореализации личности. [Текст] / Л.А. Корастылева. – М. 2015

7. Колмогорова, Л.А. Формирование коммуникативной компетентности личности [Текст] / Колмогорова // Барнаул – 2015

8. Шариков, А.В. Медиаобразование: Мировой и отечественный опыт. [Текст] / А.В. Шариков. – М.: Изд-во Академия, 2010. – 65с.

9. Медиаобразование сегодня: содержание и менеджмент / под ред. А.В.Федорова. [Текст]: – М.: Изд-во Гос. ун-та управления, 2002. – 755б.

10. Чёрный, Ю.Ю. Медийно-информационная грамотность в цифровом мире: как научить учителей [Текст] / Ю.Ю. Черный, Т.А.Мурована. – Москва: Институт ЮНЕСКО по информационным технологиям в образовании, Программа ЮНЕСКО «Информация для всех», 2021. – С. 32.

Жүктеулер

Жарияланды

2025-01-28

Журналдың саны

Бөлім

Психология ғылымдары
Loading...