КОГНИТИВТІ НЕО-АССОЦИАНИЗМ: РӨЛІ ЖАҒЫМСЫЗ ЭМОЦИЯЛАР
DOI:
https://doi.org/10.55956/YKIJ8270Тірек сөздер:
танымдық, неоасцианизм, агрессия, күйзеліс, арт-терапия, теріске шығару, университет, медитация, ұйқы, эмоциялар, студентАңдатпа
«Когнитивті неоассоциационизм: жағымсыз эмоциялардың рөлі» тақырыбының өзектілігі мынада: уақыт өткеніне қарамастан, агрессия мәселесі және оны тыныштандыру жолы әлі де болса, мүмкін емес болғандықтан толық шешілмеген, агрессиямен күресудің жеке жоспарын толығымен таңдау. Мәселенің негізгі шешімі ретінде өнер элементтері бар әдістер, релаксация жаттығулары, тіпті спорт түрлері де қолданылды. Когнитивті бағалау аспектісінде негізгі және негізгіден жоғары эмоциялар қарастырылады. Егер негізгі эмоциялар туа біткен триггерлермен қоздырылса, негізгіден жоғары эмоциялар белгілі бір адамның өмірінде пайда болғандармен іске асады. Супербазистік немесе әлеуметтендірілген эмоциялар көбінесе шығу тегі мен психикада пайда болуының когнитивтік сипатына ие. Мұндай эмоциялар саналы сипатқа ие, өйткені олар ынталандыруды когнитивті бағалау фактісі бойынша пайда болады; өз кезегінде, туа біткен ынталандыруға негізделген негізгі эмоциялардың пайда болуы көбінесе адаммен жүзеге асырылмайды. Зерттеудің мақсаты ғылыми әдебиеттерде эмоциялардың пайда болуының когнитивтік механизмдерінің үстемдігі туралы конструкцияларды жеңу болды. Зерттеу объектісі эмоциялар және олардың пайда болу табиғаты болды. Зерттеу пәні эмоциялардың пайда болуының когнитивтік көзқарасының сыны және биологиялық тәсілдің маңыздылығын негіздеу болды, мұнда эмоциялардың пайда болуының туа біткен және генетикалық механизмдеріне маңызды рөл беріледі. Зерттеудің әдіснамалық негізі психикадағы негізгі эмоциялардың табиғаты мен пайда болуы мәселесі бойынша ғылыми зерттеулерді талдау болды.
Библиографиялық сілтемелер
1. Фрейд, З. По ту сторону принципа удовольствия (2013) [Электронный ресурс] Режим доступа; https://www.bibliofond.ru/view.aspx?id=74148. Дата обращение: 15.01.23
2. Долларда, Дж. Фрустрация и агрессия [Текст] / Дж.Долларда, Л. Дуба, Н. Миллера, Р. Сирса // Монография. - 2016 – 20 с.;
3. Мещеряков, Б.Г. Психологический словарь [Текст] / Б.Г. Мещеряков, В.П. Зинченко // Прайм-Еврознак. - 2018 г.
4. Аристотель О душе / [Текст] / Аристотель. – Россия: Neoclassic. – 2021 – 416 с.
5. Берковиц, Л. Гипотеза фрустрации-агрессии: экспертиза и переформулировка [Электронный ресурс] / Режим доступа: https://ru.wikipedia.org/wiki/
6. Лоренц, К. Агрессия, или Так называемое зло [Текст] / К. Лоренц. - «АСТ» Москва, 2018 - 36 с.
7. Рубинштейн, С. Л. Основы общей психологии [Текст] / С.Л. Рубинштейн. - Питер, 2012 г.
8. Канетти, Э. Психология масс. Хрестоматия [Текст] / Под ред. РайгородскогоД.Я. - Самара, 2018г. 205 с.
9. Морено, Дж.Л. Театр спонтанности, психодрама и социодрама: педагогические аспекты [Текст] / Дж.Л. Морено. - Школа сотрудничества. - 2012г.
10. Фрейд, З. Введение в психоанализ [Текст] / З.Фрейд. - Питер 2017 г.